משטחי עבודה

משטחי עבודה במטבח – מה חשוב לקחת בחשבון?

מטבח הוא אחד החללים החשובים ביותר בבית. זה המקום בו בני המשפחה מבלים זמן איכות ביחד, ולעיתים הוא גם משמש כמקום אירוח. עיצוב נכון של חלל המטבח יכול להפוך כל בישול וסעודה לחוויה נעימה. אז מה חשוב להכיר כשניגשים לעיצוב המטבח שלנו? קיבצנו עבורכם מספר טיפים לעיצוב מטבח ומשטחי העבודה – על בסיס הידע המעשי העשיר שלנו.

כאשר ניגשים לתכנן את המטבח, מעבר לבחירת העיצוב, הנגרות והצבעים – יש לקחת בחשבון את האלמנטים הנוספים שהופכים את המטבח למושלם. אחד האלמנטים האלה הוא משטח העבודה. למשטח העבודה חשיבות גדולה הן ברמה הפרקטית והן ברמה הויזואלית. 
בתכנון המשטח יש לקחת בחשבון את אופן ההתנהלות במטבח. רוב העבודה במטבח מתנהלת בין "המים לאש" ולכן זה המשטח הכי חשוב. בנוסף יש לקחת בחשבון את מוצרי החשמל והכלים שאמורים להיות על השיש, מיקומם והגישה אליהם.
כיום יש מגוון עצום של משטחי עבודה לבחירה: אבן קיסר, DK STON, סילסטון, קוריאן, גרניט ועוד. המשטחים קיימים במגוון סגנונות, חומרים וטווח מחירים.

עיצוב מטבח ובחירת חומרים

מלבד הטקסטורה של המשטח ניתן לבחור את עובי הקנט בהתאם לסגנון המטבח, להמשיך את החיפוי עם החומר של המשטח, לבנות כיור מאותו החומר של המשטח ועוד. מאוד חשוב לוודא שספק השיש הוא ספק מורשה על מנת למנוע התקנה לקויה. ספק מורשה גם יעניק לכם אחריות על המשטח.
גם לנושא העמידות, החוזק והנקיון חשיבות גדולה שחשוב לקחת בחשבון! לכל משטח מאפיינים אחרים שמומלץ להכיר ולבחור בהתאם.
ניתן גם לשלב בין שני דגמים של משטחים כדי להכניס עניין במטבח, או לשלב שיש עם משטח עץ. 

עיצוב נכון של המטבח יכול לסייע לחסוך במקום ולייצר תחושה של נוחות ופתיחות במרחב. בין אם מדובר על שדרוג מטבח קיים או הזמנת מטבח חדש – ישנה חשיבות רבה לבחירת החומרים מהם עשוי המטבח.
אנחנו ממליצות לשים את כל החומרים והצבעים יחד כדי לראות שהם משתלבים בצורה הרמונית ונעימה.
מוזמנים ליצור איתנו קשר לכל שאלה, התייעצות וקבלת טיפים לעיצוב מטבח נכון!