מחליפים מטבח? קבלו 7 טיפים ממעצבות מטבחים

איך לשפץ מטבח ולהישאר בחיים (:

בשעה טובה! החלטתם להחליף את המטבח שלכם! אז מה כולל תכנון מטבח נכון, שיהיה גם יפה וגם פרקטי?

קבלו 7 טיפים בנושא תכנון מטבח נכון שיעזרו לכם להגיע לתוצאה מושלמת:

  1. הכינו רשימה של הדברים שאתם אוהבים ולא אוהבים במטבח כיום. מה חסר לכם? מה חשוב לכם מבחינת איחסון ושטחי עבודה? אילו מכשירי חשמל תרצו במטבח החדש והגדלים שלהם? האם המטבח עבורכם למגורים או מיועד להשכרה?

  2. בחרו סגנון עיצובי. חיפוש מהיר באינטרנט או באפלקציית Pinterest בקטגוריות מטבח מודרני קלאסי, מטבח כפרי, מטבח לבן, מטבח שחור, מטבח קלאסי וכדומה. שם תוכלו למצוא תמונות רבות מהן תוכלו לבחור דוגמאות של מטבחים אותם אהבתם. את הדוגמאות מומלץ להציג למעצבת שתלווה אתכם בפרויקט. דרך התמונות, המעצבת תתחבר לסגנון שאתם אוהבים ומשם הדרך עבור מטבח בעיצוב אישי תהיה מהירה.

  3. תכנון ומדידת החלל למטבח החדש נעשים במצב הקיים – כשאתם גרים בבית, עדיין לא מפרקים את הארונות והשיש.
    לאחר שרכשתם את ארונות המטבח – אל תשאירו קצוות פתוחים! עוד לפני תחילת השיפוץ בפועל רכשו את כל הנלווים: שיש, כיור וברז (וסבוניה למתקדמים במקום בקבוק סבון בכיור). אל תשכחו גם לבחור חיפוי קיר, מוצרי חשמל, גופי תאורה, מדפים ואלמנטים לתליה על הקירות.
    רכישה מראש תבטיח לכם אספקה מיידית של המוצרים ללא המתנה. כך תוכלו לסיים את השיפוץ במינימום זמן. וודאו שהספקים שומרים אצלם במחסן את המוצרים פיסית.

    זמני אספקה ובעלי המקצוע

  4. זמן אספקת המטבח מרגע הזמנתו נע בין חודשיים לארבעה חודשים. זה הזמן לסגור עם קבלן שיבצע את פירוק הארונות, שינוי במיקומים של נקודות חשמל ואינסטלציה, צבע, בניה, התקנות שונות וכל הנדרש לפרויקט. תחילת העבודות בפועל בביתכם היא לרוב 5-7 ימים לפני התקנת המטבח החדש. 

  5. לאחר פירוק המטבח הקיים וביצוע כל התשתיות והתקנת התאורה – מתקינים את הארונות החדשים! באופן מפתיע זה החלק הכי קצר – שעות ספורות והמטבח עומד!  חשוב להגיע לשלב הזה כשהבית נקי וכל הנקודות במיקומים החדשים לפי תכנית חשמל ואינסטלציה מסודרת. 
    טיפ חשוב: אם בחרתם במדיח אינטגרלי והמדיח יימצא בביתכם בעת התקנת הארונות – הנגר יוכל כבר בשלב הזה להתקין עליו את הדלת.
    רק לאחר התקנת הארונות בפועל יגיע מעבד השיש למדידה בשטח וייצר את המשטח לפי המידות בפועל. רוב מעבדי השיש יבצעו את ההתקנה כשבועיים לאחר המדידה. הכיור יותקן יחד עם השיש.

  6. לאחר התקנת השיש יגיע מצעד בעלי המקצוע שיתנו את הטאץ' הסופי למטבח החדש שלכם. התקנת הכיריים וחיבור לגז, התקנת הברז וחיבור המדיח למים וניקוז, הדבקת חיפוי קיר קרמיקה/ זכוכית.

  7. לסיכום, בממוצע, תהיו ללא מטבח פעיל כשלושה שבועות. המקרר והמיקרו יכולים לעמוד בצד ולשמש אתכם. בזמן הזה ניתן לבשל במטבח חוץ, על המנגל או לשריין את המשפחה המורחבת לפנק אתכם באוכל ביתי טעים (:

מאחלות לכם בהצלחה ומזמינות אתכם לקבל מאיתנו רעיונות לעיצוב מטבח, תוכנית מדויקת והכוונה בנושא עיצוב מטבח אונליין.